Kaki Wayang

Rabu lepas, Aku, abeeb, amal,achu,ayie,mama dan nora g tgk citer nie kat PV! WoW!! lama x tengok wayang ramai2 cam nie! Sebelom wayang start aku sempat g shopping adiah tuk bufday sendiri! Kau ade?? ha3! Thx mama, thx akak! Berbalik pada film minggu ini , aku mmg menantikan film komedi nie! Jarang lcw tgk film komedi di panggung! Yg terpilih je... Ternyata mmg tak sia-sia. hahaha.. dari mula sampai habes film ni penuh dgn gelak tawa, Sex, gelak tawa, sex, gelak tawa, STIM! Hahahaha... Ternyata lakonan ANNA FARIS tidak perlu disangkalkan lagik aksi komedinya.. wajahnya dah cukup buat org gelak... aksi bodoh2 bijak dia tue mmg x der org laen bole ambik. Manakala CHRIS EVANS???? Engko mmg Da-boom!!!! Dlm film nie korang dpt lihat 96% dia x berbaju dan seluar! Asyik bogel je.... ishhhh.. rimas tau tak?? hahahahha.... mereka ber2 cute di gandingkan! Film nie punuh dgn idea! Penuh dgn romantisnya! Penuh dgn gelak tawanya! film nie sesuai di tonton oleh org dewasa je! Yg kekanak feeling dewasa itu, tidak digalakkan tengok! Aku suka keseluruhan film ni.. ianya memberi kepuasan dan kemenangan bagi ku! Aku tak perlu cerita banyak sgt! Aku galakkan korang g tonton sendiri!! 4.5bintang tuk film nie! I LOVE U 5 JE..

*Aku bahgia kini dgn kehidupan ku... segalanya sudah diperbetulkan! kini aku menyayangi semuanya yg berada dlm 4M! MB,MK,Molly adalah nyawa ku. 4M nadi ku! yg mesra dgn aku adalah kehidupan ku. Manakala yg tak penting merangkap racun seranggan? Sesuai di kedai Ah Chai sajor! Kbai..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home