Tiup lilin 2011

12/10/2011 genaplah aku 26tahun! Hari tue g raikannya di KTV Ampang Park! Yg terlibat hanya ahli keluarga sahaja. Aku kena buat tuk ahli keluarga yg x g bercuti di Bali. Jemputan sebenarnya kurang dari 10 org! Tetapi yg rapat itu ramai.. so melebihi 10 org! Sgt apa khabar LQ di dalam bilik itu! Layankan ajer... janji semua hepy! Hidangan hari itu KFC! Mudah dan sedap! Selepas balik keja aku jmpe bff disana yg dtg bertemakan warna kuning! Anak2 raja berkumpul! Semua yg rapat datang! Akak dtg bersama suami! Mira dtg x ikut tema! Feena dtg bersama teman tapi mesra! Kak ngah dtg dgn BFF dia! Ayie balik kerja terus singgah! Amal, mama, achu dan habeeb dtg dgn pesona dan warna yg terang! Wow!!! East dtg dgn utih! Meriah tak? ha3! 4jam berlangsung.. 4jam mcm2 lagu di dendangkan.. mcm2 gaya dipersembahkan..

WoW!!! Ada kek!! Ingatkan tahun nie x der kek. Sekali dtg Baskin Robbins. Sedapnye!!! Suprised sgt! So mkn kek ice cream guna tangan! Suprise kan? so menjawab! Aku hanya beli pinggan je... x beli pulak sudu! Sbb tak tahu ianya ice cream. Ha3! Walaupun guna tangan, ianya habes yer.... kesedapan kek ini mmg tak terkata! Berbaloi2.. Thx MB. Love ye.

Thx pada semua. 4M love..love..love... kpd akak jugak, makaseh dtg! Mira.... mana hadiah aku? hahahaha.. Feena, thx.. baju itu sgt chantek! Amal, perfume itu wangi.... pada mama, baju itu sexi! Pada ayie.. thx adiah bali tue, sampai dibawa ke KL! Pada east, kita tggu adiah datin! Pada kak ngah kotakan janji mu kelak! Pada MB?? jeng3!!!! (bersambung) Mlm itu semua org pulang dlm keadaan hepy dan esoknya aku MC! Serkian's. Bukan aku je, achu pun!! Nak jugak MC. haha..

Sebelom detik 12mlm tuk menunggu ketibaan 12.10 itu muncul, aku g dinner ngan habeeb! Walaupun dia kejut bagai nak gila suruh aku bangun dari tido! hahahha.. ngantuk~ Berjaya kejut, aku g Bora Ombak kat ampang tuk mkn2! Byk ye kami mkn!!! Habes yg penting. Last skali dtg desert.... yg penting aku order 1, dtg 2!! yg satu tue siap bersudu dan beralas dgn tisu! Kata pelayan tue, 'makan yg nie dulu ye'.. Aku pun cam eheh!!! bila selak je, disebalik tisu ituew... WoWWwWW!!! kita dapat hadiah diatas yg diberi nama Cruz! Kini aku sudah punya BB! Wlpun agak lambat aku pakai, kini aku dah pakai.. bukan dr dulu x nak beli, tapi aku nie jenis yg setia pada Norkiah! Wlpun punya Cruz skg, Norkiah ku tidak disimpan, maseh diguna. Terima kaseh pada habeeb atas kejutan itu.. Menghargai dan mengingatinya sampai tua. Semua kwn2 aku teruja akhirnya bole mintak bbpin wan! wawawa.. tapi ingatlah semua, aku x suka menaip sgt di dlm hp! Klu aku cam baca je, x balas..iku berarti aku non ada mood! Heheh... Apa2 pun aku hepy dgn apa yg aku miliki kini! Harapnya ianya akan terus indah dan sempurna.

* Tahun depan klu buat party di KL, manakah tempatnya?? buntu... beli tiket lebih mudah! ha3!! Sayang semuanya.. Aku bahgia dgn 4M. Love...love..love..i want ur love ~Gaga.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home