ANTM17

Episode 9 : Sexy Greek Salads

Top 6 terbang ke Greece! Whoot~whoot!! Episode kali ni buatkan aku nervos, Laura kesayangan sakit! huk huk huk huk. Bila sakit mulalah nak persembahkan yg bukan2. Moh kita saksikan 6 All-Star nie beraksi sexy dlm photoshoot kali ni. bTW Greece sebuah negara yg chantek! Jom g bercuti situ. Pantai dia menarik minat aku tuk beraksi bogel sambil berlari2 anak. Ha3!!!! Link ep 9 bole korang tgk kat ModelingANTM di Youtube.

Dominique - Terbaik! Lentok, Lenggok, Lempuk semuanya bersatu padu menjadik 1. Semakin hari semakin menjadik2 domi. Merupakan calon/pilihan juara aku ni terus buktikan bahawa dia adalah J.lo dlm All-star. Wa3.

Angelea - Luar jangkaan aku dia mampo beraksi cam ni. Ingatkan dia nak sorok dalam salads tue. Rupanya tidak! har3. Suka gaya patah ni. Gaya nie mmg cukup fames bila kita berada di dlm bekas yg kecik. Semua nak patah, lentok segala*

Allison - Dia menang aksi cabaran. Pandai dia bercakap! BAGUS. Calon/pilihan juara aku nie buktikan dia jugak mampu tuk bersinar bila bertemu manusia. Photoshoot kali nie, dia mengalami masalah cahaya dan mata! Matanya asyik nak tertutup je, makanya? Pic kali nie kita x dpt melihat matanya yg boolat itu. Sib baik aksi dia tetap bagus wlpun mata tertutup.

Lisa - Lisa tomato terus bertahan. Top5 engko! Tahniah. Gaya ilek2 ini jugak diluar jangkaan aku. Ingatkan dia nak beraksi sambil makan salads2 tue. Rupanya tidak, dia sopan dia bersahaja.

Laura - Aku dh nerves tgk dia dr aksi cabaran lagik! Petanda bagik aku.. Pastu dia sakit pulak. Petaka terus aku rasakan.. Dan itu terus terbukti bila dia duduk bottom 2 buat kali pertamanya. Aku tak faham bila minyak itu dia nak curuh ke muka.. cam buruk je.. hmmm.. bila sakit, mmg bukan2 aksinya. Cuba klu di tuang ke tempat laen, pasti ianya lebih Vouge! Pape pun calon/pilihan juara aku nie top5 n terus terselamat.. Chaiyok3!

Shannon - Hahahahaha, aku nak gelak dulu! akhirnya semua pilihan LCW tuk calon2 tersingkir sudah tersingkir semuanya! Shannon yg terakhir tersingkir. Mmg menjadik pilihan LCW kali nie. Dia tersingkir sbb x nak beraksi sexy. Untuk suami je katanya! Org laen x bole tgk. So? x yah jd model, ko kangkang je depan suami mu.Itu lebih sesuai tuk kerjaya ko. aku suka dia tersingkir! Dia tak bersinar pun... pic dia keseluruhan semuanya suam2 ibu jari kaki. Baik aksi berbaju or not! Kbai.

*Top5 bebeh! 3Peserta pilihan/calon juara LCW ada! Laura/Allison/Dominique buktikan bahawa mata Lcw x pernah salah. Tetambah tuk All-Star, klu salah mmg malu aku selaku pengulas setia setiap cycle ANTM* Cycle kali ni buktikan setiap calon juara, calon tersingkir yg aku pilih menjadik kenyataan, thx tyra kerna baca blog nie (mampo?) Aku suka dgn top5 ni. Pastinya akan ada calon/pilihan aku akan beraksi di final! Itu adalah PASTI!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home