ANTM17

Episode 10 : Ancient Olympians

Episode kali nie ada suka n dukanya. Sukanya Photoshoot kali nie baru benar2 cantek n High-fesyen! Benar2 serius n Vouge! Akhirnya!!!!!!!! Photographer kali ni ialah Nigel. Apa yg x best pulak? Yg tersingkir itu seperti SALAH! Seperti aku katakan sblom ni, cycle kali ini lebih pada aura,persona walaupun pic n pencapaiannya buruk sepanjang episode! Sedeh lol!! Aksi cabaran minggu ni penoh drama n perdebatan n carotan bila peserta jadik juri tuk nilai siapa yg lemah n siapa yg terbaek tuk cycle kali ni. Pemenangnye siapa? Tercorotnya siapa? Jom kita tengok siapa yg menang Gold Madel! Youtube( GenuineANTMcycles)

Laura - (Archery) Meletop kau! Aku suka bila photoshoot yg high-fesyen dilakukan. Di situ Laura berada dilandasan tersendiri. Lihat saja cycle laura dulu, pic2 dia ternyata Vouge! Dia kembali dgn memanah tepat ke jantung Tyra! Dia adalah pemenang tuk aksi cabaran! Peserta paling kuat dlm cycle17! Ade? Dialah pemenang Gold Madel. Laura teruskan aura mu! LOVE.

Allison - (Discus) Gorgeous! Ada ke patot dia di pilih sebagai peserta paling lemah? ha3! Klu dari personality mungkin ya! Dia nie terlalu senyap . Org gaduh2 pun dia dengar je.. pastu buat muka nak nanges! he3, comel! Aku suka gaya pose dia, High-fesyen! Dia persaing laura, tapi dia juga calon juara pilihan LCW! So, aku gembira dia dan laura terus bersinar.

Lisa - (Hurdles) Lompat kijang! hahahahha.. Bab melompat, terbang, terhempas dia mmg pakar! Personality lisa terlalu kuat dlm cycle kali ni. Aksi dia jugak x menghampakan. Adakah dia calon juara pilihan tyra? hmmmm... Entahlah, tapi dia pencabar kpd calon2 juara pilihan LCW. Aku suka tulang pipi lisa #menawan.

Angelea - (shot put) Dia duduk bottom 2 buat kali ke4!!!!!!! Tetapi dia maseh terselamat! Apa yg ingin di buktikan Tyra? Kali ke4 kot, dh terang lagik bersuluh yg dia x mampo tuk tandingi peserta2 lain. Dia teros terselamat dan disimpan kerna dia pencetus drama/film! Aku rasa keputusan kali ini amat berat sebelah dan x ada logiknya simpan angelea lagi. Dia x mungkin menang! Tak ada satu pun pic dia mempersonakan! Haram J* Dia terus terselamat sbb personality dia kuat. Itu saja yg engko ada! Sedeh*

Dominique - (Javelin) Tidak ku duga dia akan tersingkir! Aksi dia sepanjang cycle kali ini sungguh di luar jangkaan semua. Dia memberi cabaran dan pic2nya meletop! Malah ada picnya dipilih sbagai yg terbaik. Dia tersingkir kerna mereka x kenal siapa pemilik nama Dominique ni. J.lo kah? Beyonce kah? Baru sekarang korang x kenal? Sebelom ni korang bukan main pujik dia. Alasan yg menyedihkan! Klu pic domi buruk, aku rela je dia pergi.. tapi.... Tidak ye jika nak banding dgn Angelea. Calon juara pilihan ke tiga aku tersingkir kerna dia begitu gorgeous! Dia tersingkir dgn maruah dan gayanya. Nigel mmg badi dalam idup domi. Nigel snap pic, domi pasti tersingkir... baik dr cycle dia, mahupun yg terbaru. #badi.

* Tinggal 4 peserta. Ada 2 pilihan aku, dan 2 lagik bukan pilihan. Laura/Allison VS Lisa/Angelea. Aku merasakan pesaingan akan terus sengit. Laura/Lisa punya personaliti yg amat kuat. Allison picnya superb! Angelea? Entah, kuat carot n feeling hebat #manakala? Ke laut! Top3 pilihan aku, Laura/Allison/Lisa.

3 Comments:

At November 17, 2011 at 9:38 PM , Anonymous Joey said...

I agree with you. even though dominic bukanlah pilihanku, tapi her pic lebih vogue italia berbanding angelea.

 
At November 18, 2011 at 1:53 AM , Blogger man yusoef said...

allison tu bg aku xlah cantik sgt pon, tp ntah..gaya innocent, suci dia tu buatkan dia my fav...hehe

 
At November 22, 2011 at 9:28 PM , Blogger wan khairy said...

joey- kan! berdasarkan pic yg nie n pic2 dia yg lepas, domi lebih layak dikekalkan! Entahlah apa mahunya tyra.. DRAMA!!

man- setuju!gaya itu payah ada... klu gaya over berlambak dipasaran.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home