Kaki Wayang

Semalam pas abeh gym aku, abeeb n mama g tgk wayang kat WangsaWalk. Film pilihan? Shark Night versi x 3D. Klu 3D mau pusing kepala. Seperti kebanyakkan film shark yg laen, ada jerung ada pantai, ada manusia sexy (tetap!!) ada darah, ada mayat ada hero/heroin (yg laen mati akhirnya) Citer nie bermula dgn aksi serangan jerung kat wanita! dimana kekasih wanita itu terselamat.. Pastu bermulalah Al-khesahnya... 7 org pelajar g bercuti kat rumah Sara (Sara paxton) 3 tahun Sara x balik sana, bila balik ada jerung! Ade??? hahahahah.. Mangsa pertama telah mencemaskan semua, sbb dia x mati.. tangan je putus! Bermulalah acara tuk selamatkan kwn yg tgn putus nie... disitu sorang demi sorang yg laen mampos di makan jerung yg byk! Banyak ok jerung kat situ.. Cam berada dalam kolam ternakkan jerung! Pelbagai jenis ada.. Ada org bela ke?? itu korang kena g tengok.. siapa dalangnya? pi jugak tengok sendiri. Ada aksi sexy tak wan?? Harus ada.. tapi ianya di potong!!! Pulangkan duit kami separuh!!!! kau potong babak lukisan itu kenapa? lukis je kot... bukan apa2 pun!!! Dush* Babak2 aksi memantat x der dlm film nie.. Klu film2 jerung yg laen pasti ada babak romantik sebelom mereka mati kena makan dgn jerung.. Tp dlm film nie non ado. Sexy2 biasa je.. setakat 6pax n bontot n goyang2 inul je ada.. Sgt biasa. Aku cadangkan korang membeli DVD cetak rompak sajor.. Btw jerung2 dlm film nie semua suka terbang ok! jgn rasa terselamat sgt wlpun bukan di dalam air. Sekali dia lompat, tamat riwayat. 2.7bintang tuk film ni.

*Lama x tengok wayang.. pas nie nak tgk citer laen pulak.... lama x shopping, pas nie nak shopping jugak.. Eheh..

1 Comments:

At December 29, 2011 at 7:52 PM , Blogger chotz said...

This comment has been removed by the author.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home