Kaki Wayang

Payah tul nak tengok film nie di kedudukan yg x perlu mendongak! Aku x faham yg g tengok film nie kena mendongak ke langit! Kepuasan apakah yg korang kecapi??? Harga tiket sama je. So aku lebih rela g tengok lambat, asalkan kedudukan itu selesa n berbaloi. Kali nie g tengok kat TGV KLCC bersama abeeb n maksu. Lama x jmpe maksu, bila jumpe dia mmg sihat n gebu. Hehehe, sampaikan org yg jaga tiket x nampak dia... sentap betol dia... org tue nampak makanan dia je! hahahaha..... Citer nie start dgn perkahwinan yg di nanti2kan semua... WoW! Cantek! Dress itu seperti memukul aku tuk memakainya, poom* hahahahahha... Pastu bermulalah Al-khesahnya dimana part bulan madu aksi di atas katil di potong! Yg di tinggalkan ialah keadaan katil yg dh roboh. Bayangkan bertapa ganas n kuatnya bella dikerjakan oleh Edward. Bella suka hokey... wlpun Edw rasa bersalah dgn aksi ganasnya ituew.. kah3. Dua minggu bulan madu, bella dah mengandung! Bertapa hebatnya penangan pontianak gersang ini. Kandungan itu menjadik punca bella sakit kerna x dpt menampung anak pontianak yg kuat dan sentiasa lapar! Bella pulak sekadar manusia biasa, so kandungan itu menjadik punca ceritanya... Aku suka cerita part 1 ni. Penuh dgn rasa cinta, pengorbanan seorg ibu, dan kasih sayang sebuah keluarga dan tolong menolong antara serigala (jacob) dan pontianak. Tak sabar tuk tgk part 2! Pasti ianya lebih bertenanga, kerna mata bella akhirnya berubah warna.... tapi warna itu menjadik tanda tanya.... MERAH engkau. Jahatkah? bahek kah? tunggu sambungannyer... 4bintang aku kasik.. Aku suka film cinta ini kerna segala emosi dan rasa horny itu senantiasa ada. Wa3.

Ni lah dress yg Bella pakai di hari perkahwinannya... Meletop ye. suka!

*Part 2 keluar bila? haiyooo suka buat part-part... dah menjadik penyakit pulak.. Film melayu bila lagik? jenuh... hahahhaha

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home