Kaki Wayang

Agent Ethan Hunt kembali! Melihat Tom Cruise membawa watak ini sungguh puas! Dia sepertinya sebati dlm dunia penyiasatan sebegini.. Berlakonlah citer apo pun, Aura M.I tetap bersamanya. Kali nie dalam film M.I sendiri, so bertambahlah kuat aura itu. Dia semakin tua, hahaha.. itu ketara nampak! Aku suka pengenalan di awal film nie... Menarik kita tuk terus duduk di kerusi panggung! Jln citer film nie sama saja seperti yg lepas2... Ada misi, permulaannya sempurna, selepas itu seperti tercalar imej n kembali menebus dan menamatkan misi. Mmg itu sajalah hidangan yg dpt kita lihat. Apa yg beza adalah lokasi tempat, heroin, org jahat serta pembantu2 yg lain. Apa yg menarik minat aku ialah Dubai/India sebagai lokasi berlakunya aksi. Aku suka part di dalam bangunan tertinggi di dunia itu. Burj Khalifa sungguh mempersonakan! Apa yg x mempersonakan, tinggi je lebih, pemandangannya hanyalah padang pasir n debu. kah3. Part paling aku suka n puas ialah melihat Moreau di tendang keluar oleh Jane! Puas hati aku, Merasalah kau... Kau bunuh bf aku, aku sepak kau keluar!! Part ribut pasir jugak best! Byk aksi dlm film nie. Kepala tom cruise seperti besi kan?? ada 2 part dlm film nie, dapat aku rasakan hentakan itu.. tp dia ilek je.. non luka non sakit! Haiyo... Kemunculan Anil kapoor akan melariskan film ini kat India sana. Wa3, kemunculan 5minit dia pastinya berbaloi. Tapi aku seperti tidak merasa auranya tuk film ni... Cam biasa n x penting! Heroin film nie hebat bila ada aksi lawan, part romantik dia seperti gigil n kacip. Why? Nerves ngan Anil kapoor tue, hahahahhaha... Keseluruhan film ni best! Aku terhibur dgn aksi2 yg di sajikan. Muslihat di sana sini, byk aksi2 suspen jugak. Non suspen x menariklah kan? so M.I kali nie dipenuhkan dgn suspen. So jgn buang masa korang, pi la tengok! 4.2bintang aku kasik .

*New year 2012 hampir tiba... Terbaik/terburuk sepanjang 2011 akan menyusul. Tunggu.

1 Comments:

At December 29, 2011 at 7:59 PM , Blogger chotz said...

This comment has been removed by the author.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home